Wszystko.pl będzie rywalem Allegro?
Za wszystko.pl stoi Comarch, czyli jedna z największych spółek informatycznych w kraju. Nowa platforma zakupowa jest testowana od kilkunastu miesięcy. Początkowo serwis miał być sprawdzany przez pracowników firmy, a następnie przez sprzedających, a już wkrótce ma być dostępny dla kupujących.
Jak zapowiadają twórcy, nowa platforma ma zadebiutować 29 czerwca. W dniu premiery w serwisie ma być dostępnych kilka milionów ofert. Wszystko.pl już zostało okrzyknięte w mediach rywalem Allegro.
Nowa platforma zakupowa w Polsce
Co ma być wyróżnikiem nowego serwisu?
– Naszym celem jest zapewnienie użytkownikom pozytywnych doświadczeń. Na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne – mówiła dla portalu wiadomoscihandlowe.pl dyrektor wszystko.pl, Mariola Barzyk-Libura.
Atutem ma być także darmowe wystawianie ofert oraz brak prowizji od sprzedaży.