Polskie Linie Lotnicze LOT poinformowały o nawiązaniu współpracy z PayPo - liderem usług odroczonych płatności, które cieszą się coraz większą popularnością wśród konsumentów. Jak podkreślają przedstawiciele PLL LOT, nowa usługa pozwoli cieszyć się z wymarzonych wakacji, z opcją zapłacenia za nie dopiero po pewnym czasie.
- Współpraca z PayPo to kolejny krok w kierunku zapewniania naszym pasażerom większej elastyczności i wygody podczas organizowania podróży - mówi Małgorzata Bichta-Bartoszek, Zastępca Dyrektora Biura Sprzedaży Internetowej, Dystrybucji i Programów Lojalnościowych PLL LOT. - Dzięki płatnościom odroczonym, klienci LOT mogą lepiej zaplanować swoje wydatki, kupując bilety w korzystnych cenach i płacąc za nie w dogodnym momencie.
Dzięki usłudze odroczonej płatności, rezerwując bilet na stronie LOT, będziemy mogli zdecydować, czy zapłacimy za niego od razu, czy dopiero za jakiś czas. Opłaty za bilet będzie można dokonać w terminie do 30 dni od jego zakupu. Odroczenie płatności nie będzie przy tym generować żadnych dodatkowych kosztów.
Z systemu odroczonych płatności korzysta obecnie w Polsce aż 2 mln osób. System ten pozwala na dostosowanie płatności do własnych preferencji i umożliwia bardziej efektywne zarządzanie domowym budżetem.
Polecany artykuł:
