Wspólna akcja MPO i Fundacji Kocia Mama
MPO-Łódź i Fundacja Kocia Mama rozpoczynają nową kampanię społeczną.
Wszystko zaczęło się od wzruszającej historii, jaka niedawno rozegrała się w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Pracownicy spółki natknęli się wówczas na porzucone, kilkudniowe kociaki. Zwierzęta otrzymały imiona Zwiastun i Nadzieja i trafiły właśnie pod opiekę Fundacji Kocia Mama. Dzięki zaangażowaniu opiekunek, maluchy mają szansę na nowe, lepsze życie.
Dodatkowo, teraz kociaki stały się twarzami nowej kampanii "Nie wyrzucaj nas do śmieci". Na burtach śmieciarek łódzkiego MPO pojawiły się nowe grafiki.
"W ostatnim czasie mieliśmy przykrą sytuację, gdy pracownicy segregujący gabaryty w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych uratowali dwa nowonarodzone kociaki. Zwierzaki to nie śmieci, czy to małe pieski czy kotki. Jest wiele instytucji w naszych miastach czy gminach, które zaopiekują się nimi. Nowe grafiki na burtach śmieciarek, które dzisiaj Państwu prezentujemy, mają zachęcić społeczeństwo do refleksji nad tym, jak każdy z nas może przyczynić się do zmiany losu bezdomnych zwierząt" - powiedział prezes MPO-Łódź Jan Zbroński.
Polecany artykuł:
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem bezdomności zwierząt i zachęcenie do adopcji oraz wspierania lokalnych schronisk i fundacji. Warto też zgłaszać do odpowiednich służb przypadki znęcania się nad zwierzętami.
"Kocięta były bardzo małe i to wspaniałe, że społeczność MPO-Łódź zaopiekowała się nimi. Daliśmy im na imiona Nadzieja i Zwiastun, bo mamy nadzieję, że taka sytuacja już się nigdy nie powtórzy, a zwiastować będą narodziny zwierzaków. Fundacja Kocia Mama zawsze chętnie przyjmiemy kocię życie. W ubiegłym roku uratowaliśmy ich 30. To ogromne wyzwanie, ale dzięki temu, że prowadzimy szeroko rozwinięty wolontariat, możemy to robić. Zachęcam, by nie odwracać głowy, tylko kontaktować się z nami" - powiedziała prezes Fundacji Kocia Mama, Iza Milińska.