Wybrano najgorszą linie lotniczą w Europie. To ulubiony przewoźnik Polaków
Pasażerowie opowiedzieli Which? o 10 775 lotach, jakie odbyli w ostatnim roku na europejskich trasach. Oceniali linie lotnicze pod kątem obsługi klienta, stosunku jakości do ceny, komfortu siedzenia oraz jedzenia i picia. Na podstawie ankiet Which kolejny raz wybrał najgorszego przewoźnika w Europie. Liderem zestawienia, drugi rok z rzędu, został Wizz Air. Węgierski przewoźnik dostał jedną gwiazdkę na pięć możliwych za obsługę klienta, a we wszystkich pozostałych kategoriach nie więcej niż dwie gwiazdki.
- Niewiarygodne jest to, że 44 proc. pasażerów zgłosiło jakieś problemy - to więcej niż w przypadku jakiejkolwiek innej linii lotniczej w naszej ankiecie – podaje serwis Which?.
Kolejne miejsce przypadło Ryanairowi. Na miejscu trzecim tego niechlubnego rankingu znalazła się Iberia.
Polecany artykuł:
Co na to WizzAir? Przewoźnik uważa, że metodologia badania przyjęta przez Which wprowadza klientów w błąd.
- Przeprowadzamy badania satysfakcji klientów w całej naszej sieci i setki tysięcy pasażerów stwierdziło, że są zadowoleni z usług, które świadczymy. Nasze wyniki pokazują, że zadowolenie klientów poprawiło się z roku na rok i jest znacznie wyższe niż sugeruje ten raport – stwierdziła Marion Geoffroy, dyrektor zarządzająca Wizz Air UK, cytowana przez brytyjski dziennik The Independent. - Marka Wizz Air cieszy się większym uznaniem niż nasz główny brytyjski konkurent, a Urząd Lotnictwa Cywilnego potwierdził, że Wizz Air w pełni wywiązuje się ze swoich zobowiązań wobec klientów w następstwie podpisanego w zeszłym roku aktu zobowiązania.
Kraje, które oferują Polakom wizę dla cyfrowych nomadów