Displate to polska firma produkująca unikatowe metalowe plakaty powstające m.in. we współpracy z takimi gigantami jak Disney, Marvel, DC Comics, Netflix, HBO, Warner Bros. czy NASA. W ostatnich latach firma zyskała status kultowej wśród miłośników gier wideo, komiksów, filmów i seriali na całym świecie. Plakaty Display trafiają m.in. do klientów z USA, Kanady, Francji, Niemiec i Australii. Teraz swą podróż rozpoczynać będą w Łodzi, gdzie firma otworzyła swoje nowe centrum produkcyjne i dystrybucyjne oraz studio designu.
Nowa fabryka oraz centrum dystrybucyjne Displate powstało w nowoczesnym obiekcie przy ul. Duńskiej. Na powierzchni ponad 13,5 tys. mkw znalazły się zaawansowane urządzenia do obróbki metalu oraz indywidualnie zaprojektowane drukarki, które są wykorzystywane m.in. przy tworzeniu plakatów 3D i wydruków pigmentowych na metalu. Do Łodzi przeniesie się też studio designu Displate - zespół odpowiedzialny za koncepcje nowych produktów, ściśle współpracujący z uznanymi grafikami i artystami.
Polecany artykuł:
- Łódź to wyjątkowe miejsce, w którym od wieków artystyczny duch spotyka się z rzemieślniczym mistrzostwem - podkreśla Mateusz Godala, CEO Displate. - To połączenie kreatywności i technologii znaczy dla nas szczególnie dużo i cieszymy się, że nowe centrum produkcyjno-dystrybucyjne Displate powstało właśnie tutaj. Wybraliśmy Łódź również ze względu na jej centralne położenie, dzięki któremu plakaty będą mogły szybko znaleźć swoje miejsce na ścianach kolekcjonerów z całego świata. W ten sposób nowo otwarty obiekt pomoże odciążyć nasz pierwszy hub w podwarszawskich Markach.
Uroczystemu otwarciu nowej fabryki Displate w Łodzi towarzyszyła prezentacja plakatu stworzonego specjalnie dla Łodzi. To autorski projekt Justyny Olejniczak, graficzki i projektantki pracującej w Displate.
Polecany artykuł: