"- 30% na produkty nieprzecenione przy zakupach powyżej 99 PLN dla pierwszych 2137 osób! Twój kod to: YELLOW30" - reklama o takiej treści pojawiła się w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej popularnej marki odzieżowej Cropp.
Klienci od razu dostrzegli w komunikacie papieską liczbę 2137, oznaczającą godzinę śmierci papieża, a także zwrócili uwagę na barwy, które także skojarzyli z Janem Pawłem II. W sieci zawrzało.
Część klientów zapowiedziała bojkot sklepu. Jednak nie wszystkich oburzyła akcja promocyjna Croppa. Niektórzy docenili marketingowców.
Jak na falę oburzenia zareagowała sieć odzieżowa? Wirtualna Polska zdobyła komentarz w tej sprawie.
- Wspomniana akcja jest jedną z wielu akcji promocyjnych organizowanych w ciągu roku przez naszą markę i nie miała nawiązywać do godziny śmierci Jana Pawła II - przekazała Ewa Wieczorek z wydziału komunikacji marki Cropp.
Akcja promocyjna zniknęła już ze strony sklepu.