Już od poniedziałku (1 czerwca) sprawy związane z kartą EKUZ czy skierowanie do sanatorium załatwimy w nowej siedzibie. Wszystkie sprawy mają być załatwiane szybciej, ponieważ zwiększy się nie tylko powierzchnia sali, ale także liczba stanowisk do obsługi klientów – mówi rzeczniczka łódzkiego NFZu Anna Leder. - Na starej sali mieliśmy 200 m.kw. i 11 stanowisk, teraz będziemy mieć 370 m.kw. i 15 stanowisk. Uruchomimy też specjalny pokój do profilaktyki.
Nowa siedziba ma szereg udogodnień dla interesantów. - Przygotowaliśmy więcej miejsca, łatwiej będzie można też zaparkować. Nie ma żadnych barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, są stoły z niskimi blatami dla osób na wózkach – wylicza A. Leder.
W nowej sali dziennie będzie można obsłużyć nawet tysiąc osób. Interesanci powinni pamiętać o reżimie sanitarnym, czyli maseczkach, dezynfekcji rąk i zachowaniu odstępów w kolejce. Nowa Sala Obsługi Klienta w pełni uruchomiona zostanie w połowie przyszłego tygodnia.