Niemiecka sieć drogerii podbija Polskę. Teraz przyszedł czas na Łódzkie
Drogerie dm zadebiutowały w Polsce w kwietniu 2022 roku. Niemiecka sieć zainaugurowała swoją działalność otwarciem pierwszego sklepu we wrocławskim Parku Handlowym Galaktyka. Potem przyszedł czas na Jelenią Górę, Lubań i Leszno. Kolejne sklepy otwierały się przede wszystkim w południowo-zachodniej Polsce. Głównie na Dolnym Śląsku, Śląsku oraz w Wielkopolsce i Małopolsce. Teraz sieć postawiła na ekspansję i otworzyła pierwszą lokalizację w województwie łódzkim.
- Po niespełna dwóch latach obecności dm w Polsce przyszedł wreszcie moment naszego debiutu w województwie łódzkim. To szczególna chwila, bo dokładnie tego samego dnia umacniamy także swoją pozycję na wrocławskim rynku otwierając 5. sklep, tym razem w Żernikach Wrocławskich. Bardzo cieszymy się, że mieszkańcy kolejnych miejscowości będą mogli poznać swoją nową, ulubioną drogerię dm – informował Marek Mączka, kierownik regionalny dm w Polsce.
Obecnie niemiecka sieć posiada już 25 lokalizacji w naszym kraju i zamierza w najbliższym czasie podwoić liczbę lokalizacji.
Co wyróżnia sieć drogerii dm?
Co znajdą klienci w drogeriach dm? Przede wszystkim produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, kolorowe kosmetyki, perfumy oraz artykuły zdrowotne i higieniczne. W dziale dziecięcym rodzice kupią produkty dla niemowląt i dzieci. W asortymencie dostępna jest także żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt. Sieć posiada także produkty marek własnych – m.in. kosmetyki naturalne alverde, czy popularną markę Balea. W sklepach dostępne są bezpłatne dystrybutory z wodą, fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć oraz stacje do darmowego pakowania prezentów.
- Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Dzięki temu klienci nie muszą już polować na promocje danych produktów i kupować na zapas, bo w dm ceny są trwałe korzystne – podaje biuro prasowe sieci. - dm wychodzi z założenia, że nie należy sztucznie zawyżać cen, by potem obniżać je na krótki okres, zmuszając klienta do kupowania produktów na promocjach, a nie wtedy, kiedy faktycznie ich potrzebuje.
Drogerie dm posiadają ponad 4000 punktów sprzedaży w całej Europie. Łącznie sieć działa w 14 europejskich krajach i zatrudnia prawie 80 tys. osób. Firma została założona w 1973 roku, kiedy otworzyła swój pierwszy sklep w niemieckim Karlsruhe. W swojej branży jest największym sprzedawcą detalicznym w Niemczech pod względem przychodów. Za sukcesem dm stoi niemiecki miliarder, Götz Wolfgang Werner.
10 supermarketów, które zniknęły z Polski. Pamiętasz je?