Tańszy Netflix z reklamami
Netflix ogłosił wprowadzenie nowego, tańszego planu taryfowego. W zamian za niższy abonament klienci będą musieli pogodzić się z faktem, że seanse będą przerywane reklamami. W ciągu godziny emitowanych będzie średnio ok. 4-5 minut reklam. Spoty trwające 15 lub 30 sekund pokazywane będą widzom przed seansami oraz w ich trakcie. Ponadto w tańszym pakiecie ze względów na wymogi licencyjne mogą być niedostępne niektóre filmy i programy.
Netflix z reklamami wystartuje już na początku listopada w 12 krajach. Niestety, nowy pakiet na razie nie będzie dostępny w Polsce. Tańsza oferta dostępna będzie dla klientów w Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji, Hiszpanii, Japonii, Kanadzie, Korei Południowej, Meksyku, Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Kiedy nowy pakiet taryfowy z reklamami Netlfixa będą mogli wykupić widzowie w Polsce? Tego spółka jeszcze nie ujawniła.
Ile będzie kosztował nowy plan taryfowy Netflixa?
Ile będzie kosztował nowy abonament Netflixa? W Stanach Zjednoczonych za pakiet Podstawowy z Reklamami trzeba będzie zapłacić 6,99 dolarów (34,55 zł). Dla porównania plan Podstawowy (bez reklam) kosztuje 9,99 dolarów (49,38 zł), plan Standard - 15,49 dolarów (76,57 zł), a plan Premium - 19,99 dolarów (98,82 zł). W Wielkiej Brytanii cena pakietu z reklamami wyniesie 4,99 funtów (27,82 zł), a we Francji 5,99 euro (28,91 zł).
Nowy pakiet Netflixa z reklamami nie wpłynie na pozostałe plany taryfowe. Dotychczasowe abonamenty bez reklam nadal będą dostępne w niezmienionej formie.