Czym jest Meet at Rift?
Meet at Rift to pierwszy w Polsce festiwal gier Riot Games, organizowany przez agencję GAM3RS_X. Wydarzenie da mieszkańcom unikalną możliwość aby spotkać się w świecie realnym i podzielić się swoją pasją z innymi fanami tego uniwersum. Będzie też świetną okazją dla osób, które chcą dopiero poznać ten świat. Podczas tego weekendu zapoznamy łódzką społeczność z gamingiem, a rodzicom pomożemy zrozumieć pasję ich dzieci i zbudować platformę do wspólnej rozmowy. Cechą szczególną imprezy będzie fakt, że nie skupi się ona na jednej grze, a całym multiwersum stworzonym przez Riot Games.
Na jakie atrakcje mogą liczyć mieszkańcy?
Sercem wydarzenia będą rozgrywki esportowe. Na największej scenie rozegrane zostaną finały Baltic Playground w grę League of Legends, a zwycięzcy otrzymają szansę gry na wyższym szczeblu. Ponadto uczestnicy będą mogli spróbować swoich sił w turnieju Meet at Rift - Teamfight Tactics, w którym do wygrania będą nagrody pieniężne oraz rzeczowe. Organizatorzy szykują również atrakcje dla miłośników innych gier, takich jak VALORANT, League of Legends Wild Rift oraz Legends of Runeterra.
W sobotę 20 sierpnia uczestnicy mogą liczyć na fantastyczny pokaz mody ze świata fantastyki. Tego dnia wyłoniony zostanie zwycięzca lub zwyciężczyni konkursu na najlepsze przebranie, czyli tzw. cosplay. Twórcy kostiumów potrafią spędzić nawet kilka długich miesięcy żeby jak najlepiej odwzorować swoje przebrania, a organizatorzy chcą wynagrodzić ich ciężką pracę. Zorganizowany zostanie konkurs, w którym do wygrania będzie nagroda wartości 10.000 złotych.
Ponadto przez cały okres wydarzenia, uczestnicy będą mogli spotkać się z internetowymi gwiazdami. Na strefie Meet&Greet pojawią się między innymi Damian “Nervarien” Ziaja, Krzysztof “Arquel” Sauć oraz Jakub “Kubon” Turewicz. Nie zabraknie atrakcji dla łasuchów. O żołądki uczestników zadba Street Food Polska tworząc różnorodną strefę food-trucków.
Gdzie i kiedy?
Meet at Rift odbędzie się w dniach 19, 20 oraz 21 sierpnia w Łodzi w EC1 - Hala Maszyn. Wstęp dla wszystkich uczestników będzie darmowy.
Partnerzy wydarzenia
Partnerem tytularnym wydarzenia została marka Displate producent unikatowych i ręcznie wykonywanych metalowych plakatów, zaprojektowanych w taki sposób, aby ukazywać nasze pasje.
Głównym partnerem imprezy zostali Alior Bank wraz z Mastercard. Bank w swojej ofercie posiada “Konto dla gracza”, dzięki któremu można zdobywać aż 1380 Riot Points co miesiąc, nie ponosząc przy tym żadnych kosztów prowadzenia konta!
Patronem medialnym eventu są Radio ESKA, Polsat Games oraz Interia.