Malezyjska sieć wchodzi do Polski. Zadebiutuje w Łódzkiem
Na polskim rynku zadebiutuje nowa sieć sklepów. Malezyjski gigant zapowiedział otwarcie nowych sklepów jeszcze w tym roku. Pierwsze placówki zostaną otwarte w Piotrkowie Trybunalskim, a także w Krakowie, Zabrzu i Bielsko-Białej. Otwarcia zaplanowano na listopad i grudzień tego roku. Dodatkowo firma chce do lutego przyszłego roku mieć w Polsce 10 lokalizacji.
- Polska jest krajem oferującym sieciom handlowym atrakcyjne możliwości. Rynek wykazuje wyraźne oznaki wzrostu, o czym świadczą rosnące obroty najemców i z roku na rok coraz lepsza odwiedzalność placówek handlowych. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z poziomu sprzedaży w sektorze dom i ogród, co jest podstawą do stabilnego i zrównoważonego wzrostu naszego biznesu. Cieszymy się, że już wkrótce będziemy mogli dostarczyć klientom w Polsce naszą jakościową ofertę wraz z obietnicą zawsze niskich cen. Nie możemy się również doczekać, aby stać się integralną częścią polskiego krajobrazu handlowego - komentuje Leo Gan, Chief Operating Officer w MR.DIY.
W województwie łódzkim pojawi się nie tylko jeden z pierwszych sklepów, ale także wielkie centrum logistyczne na Europę Środkowo-Wschodnią. Jak przekazują branżowe media, malezyjska sieć ulokuje je w parku logistycznym Hillwood Zgierz I.
- Lokalizacja tego parku jest idealnie dopasowana do naszych potrzeb operacyjnych, umożliwiając nam szybki i sprawny transport naszych przystępnych cenowo towarów na terenie całego kraju – przekazała portalowi dlahandlu.pl, rzeczniczka prasowa MR.DIY.
- Rozwój naszej sieci zapewni klientom większy wybór jakościowego asortymentu, a także stworzy nowe miejsca pracy, co pozytywnie wpłynie na lokalne rynki, a zarazem odzwierciedli nasze zaangażowanie w działania na rzecz społeczności wszędzie tam, gdzie jesteśmy obecni - dodaje Leo Gan.
Co sprzedaje MR.DIY? Rośnie konkurencja dla Pepco i Action
Sieć MR.DIY powstała w 2005 roku i szybko opanowała rynek w Malezji, a następnie rozpoczęła swoją ekspansję. Obecnie działa w także w Tajlandii, Indonezji, Singapurze, Kambodży, Indiach, Wietnamie, Bangladeszu, Brunei, na Filipinach, a także w Turcji i Hiszpanii. Wkrótce do tej listy dołączy Polska.
Dzisiaj MR.DIY to jeden z największych na świecie detalistów w branży artykułów gospodarstwa domowego. Sieć sprzedaje 18 tys. produktów z takich kategorii jak: majsterkowanie, wyposażenie domu, artykuły elektryczne, artykuły biurowe i sportowe oraz zabawki, akcesoria samochodowe, biżuteria i kosmetyki.
Średnia powierzchnia większości sklepów to 900 mkw. Jak podaje malezyjska sieć na swojej stronie internetowej, we wszystkich swoich lokalizacjach obsługuje rocznie ponad 188 milionów klientów. MR.DIY podkreśla, że chce być największym na świecie sprzedawcą detalicznym w branży wyposażenia domu.
10 supermarketów, które zniknęły z Polski. Pamiętasz je?