Paczki trafią m.in. do dzieci z domów dziecka, a także najmłodszych z potrzebujących rodzin. W poprzednich edycjach zawsze przed gwiazdką łódzkie agencje marketingowe i technologiczne obecne były na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi, gdzie pracownicy firm rozdawali gorącą zupę, słodycze, żywność i prezenty dla dzieci. Taka formuła akcji w tym roku nie mogła się odbyć ze względu na panującą pandemię koronawirusa. Ale od czego jest Internet.
- Szukaliśmy innego pomysłu na tegoroczną edycję akcji, gdy zgłosiła się do nas Fundacja, która pomaga dzieciom z rodzin zastępczych, domów dziecka oraz rodzin biologicznych w trudnej sytuacji. Zapytała, czy chcielibyśmy pomóc w realizacji listów do Mikołaja. Dostaliśmy pięknie, odręcznie wykonane prace, które chwyciły nas za serca. Udało nam się zebrać chętnych do spełnienia marzeń zawartych w ponad 60 listach i to jest bardzo wzruszające czytać listy gdzie np. dzieci proszą o szczotkę do włosów albo komplet kolorowych gumek. Zachęcamy tez inne firmy by podobnie jak my włączyli się w pomoc. Mamy nadzieję, że w te święta każde dziecko dostanie świąteczny upominek - mówi Aleksandra Rychlik Traczyk z firmy, która okazała serce.
Fundacja nadal poszukuje darczyńców. Warto zajrzeć na fundacjadobrodzieje.pl i dowiedzieć się jak zostać pomocnikiem Świętego Mikołaja.