Po dwóch latach przerwy na Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego powraca Łódź Jungle Web. Jest to największa konferencja marketingowa, którą organizuje Studenckie Koło Naukowe Marketeam.
W ciągu ostatnich jedenastu edycji w wydarzeniu uczestniczyło ponad 7500 uczestników, a wsparcia udzieliło 250 partnerów biznesowych.
Spotkanie będzie miało przede wszystkim walory edukacyjne. Jej tematyka jest poświęcona nowym technologiom, sztuce prezentacji i marketingowi w social mediach. Wydarzenie jest kierowane do studentów, osób zatrudnionych w branży marketingowej oraz właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Event odbywa się 25 i 26 kwietnia 2023 r. na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Pierwszego dnia zaplanowane są prelekcje zaproszonych gości, natomiast następnego warsztaty. Na uczestników czekają atrakcje w motywie przewodnim tegorocznej edycji, gadżety, nagrody przyznawane w ramach konkursów. Motyw tegorocznej edycji to cyber dżungla.
Wstęp na wydarzenie jest wolny.