Biedronka online
Biedronka stawia na rozwój. Nic dziwnego, ponieważ portugalski koncern Jeronimo Martins, czyli właściciel sieci sklepów Biedronka, zanotował w tym roku spory zysk. W ciągu dziewięciu miesięcy 2022 r. konsorcjum zarobiło 419 mln euro, czyli o 29,3 proc. więcej w ubiegłym roku. Dodatkowo w okresie od stycznia do września firma oddała do użytku w Polsce 65 nowych sklepów oraz wyremontowała 252 placówki handlowe. Uruchomiła też nowe centrum dystrybucyjne. Jeronimo Martins idzie więc za ciosem i planuje wzmocnić swoją pozycję w e-handlu.
Jak informują Wiadomości Handlowe, Biedronka rozpoczęła współpracę z JD Logistics, czyli chińskim gigantem specjalizującym się w transporcie towarowym i posiadającym blisko 1500 magazynów na całym świecie.
- Magazyn o powierzchni 15 000 mkw. w Polsce został dostosowany do realizacji wszystkich zamówień internetowych Biedronki - czytamy na portalu wiadomoscihandlowe.pl.
Dzięki kooperacji klienci będą mogli robić zakupy w Biedronce przez internet, a zamówienia, zgodnie z założeniami, mają być realizowane w ciągu 24 godzin.
Biedronka Home
Przypomnijmy, że w sierpniu został otwarty sklep internetowy Biedronka Home, oferujący klientom ponad 1000 produktów. W sklepie online Biedronki można kupować m.in. sprzęt elektroniczny, tekstylia domowe, dekoracje, ubrania, a także narzędzia. Dzięki współpracy z JD Logistics dostawy mają być realizowane w ciągu 24 godzin nawet przy 17-krotnym wzroście liczby zamówień w ciągu doby. Prawdopodobnie oferta internetowego sklepu Biedronki będzie się sukcesywnie poszerzać.