Widzew ma wielu kibiców nie tylko w Łodzi, ale też w okolicznych miejscowościach. Bardzo licznie gromadzą się na meczach klubu. Oprócz dobrych kontaktów z kibicami, klub stara się je utrzymać również z okolicznymi przedsiębiorstwami. Świadczy o tym nawiązanie współpracy z firmą Pawo z Pabianic.
- W poprzednich latach obiecaliśmy profesjonalizację klubu. Jej aspektem jest również budowanie pewnego wizerunku w oczach partnerów biznesowych i środowiska polskiej piłki. Cieszę się, że nawiązaliśmy współpracę z marką rozpoznawalną w całym kraju, ale mającą siedzibę w naszym regionie. Widzew ma korzenie robotnicze i włókiennicze, dlatego wydaje mi się, że umowa z Pawo jest ciekawym nawiązaniem do rodowodu klubu. Zależy mi na budowaniu wizerunku Widzewa jako lidera w regionie, dlatego musimy szanować naszych lokalnych partnerów - mówił Michał Rydz, prezes Widzew Łódź S.A.
Polecany artykuł:
Polecany artykuł:
Firma dostarczy klubowi odzież oficjalną i casualową dla zawodników, sztabu szkoleniowego i pionu sportowego, a także dla pracowników z działów organizacyjnych. Logotyp marki Pawo będzie eksponowany w trakcie dnia meczowego, na bandach LED, telebimach oraz w WidzewTV.
- Jako prezes firmy Pawo, pragnę podziękować za podjęcie współpracy z Widzewem Łódź. Jestem niezwykle podekscytowany możliwością wsparcia tego wspaniałego klubu oraz rozwoju piłki nożnej na lokalnym poziomie. [...] Dlatego cieszę się, że dzięki tej współpracy będziemy mieli okazję zaprezentować Państwu nasze kolekcje. Dziękujemy klubowi Widzew za zaufanie, jakim nas obdarzył, oraz wszystkim fanom i społeczności sportowej za wsparcie. Razem, dla sukcesu i dla rozwoju sportu, stawiamy na przyszłość, życzymy wielu wygranych – powiedział Piotr Włodarczyk, prezes Pawo.