Handel

Nowa sieć sklepów w Łódzkiem. Tak było na oficjalnym otwarciu

2025-01-14 18:07

Dyskont MR.DIY oficjalnie zainaugurował swoją działalność w centrum Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim. To trzeci sklep malezyjskiej sieci, która działa na całym świecie. Na klientów czekały konkursy z nagrodami, rodzinne warsztaty oraz taneczne show.

Nowa sieć sklepów w Łódzkiem. Tak było na oficjalnym otwarciu MR.DIY

Sieć sklepów MR.DIY dotarła do województwa łódzkiego. W centrum handlowo-rozrywkowym Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim oficjalnie otwarto trzeci malezyjskiego giganta w Polsce. Lokal usytuowany jest na 1. piętrze piotrkowskiej galerii handlowej i zajmuje powierzchnię ponad 654 metrów kwadratowych. Klienci mogą tam znaleźć ponad 5 tys. produktów z 10 kategorii – od artykułów gospodarstwa domowego, poprzez narzędzia do majsterkowania i akcesoria samochodowe, po produkty dla zwierząt, artykuły dekoracyjne, akcesoria papiernicze i zabawki.

W sobotę, 11 stycznia, MR.DIY oficjalne zainaugurował swoją działalność w Łódzkiem. Tego dnia klienci mogli spotkać się z Anią Wendzikowską, zobaczyć pokaz tańca w choreografii Michała MajKela Kalcowskiego, finalisty IX edycji programu „You Can Dance – Po prostu tańcz!”, a także wziąć udział w konkursach z nagrodami.

Dyskont w piotrkowskim Focus Mall będzie standardowo otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 21:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 21:00.

Łódź Radio ESKA Google News
Autor:

MR.DIY podbija Polskę. Rośnie konkurencja dla Pepco i Action

Sieć MR.DIY powstała w 2005 roku i szybko opanowała rynek w Malezji, a następnie rozpoczęła swoją ekspansję. Obecnie działa także w Tajlandii, Indonezji, Singapurze, Kambodży, Indiach, Wietnamie, Bangladeszu, Brunei, na Filipinach, w Turcji, Hiszpanii, a od niedawna do tej listy dołączyła Polska.

Dzisiaj MR.DIY to jeden z największych na świecie detalistów w branży artykułów gospodarstwa domowego. Sieć sprzedaje 18 tys. produktów z takich kategorii jak: majsterkowanie, wyposażenie domu, artykuły elektryczne, artykuły biurowe i sportowe oraz zabawki, akcesoria samochodowe, biżuteria i kosmetyki.

Średnia powierzchnia większości sklepów to 900 mkw. Jak podaje malezyjska sieć na swojej stronie internetowej, we wszystkich swoich lokalizacjach obsługuje rocznie ponad 188 milionów klientów. MR.DIY podkreśla, że chce być największym na świecie sprzedawcą detalicznym w branży wyposażenia domu.

Bigos, ogórki i polskie trunki - te produkty najczęściej kupują klienci polskiego sklepu we Francji