Skandynawska marka modowa i lifestylowa ARKET wchodzi na polski rynek.
- Jesteśmy bardzo podekscytowani ogłoszeniem zbliżającego się otwarcia naszego flagowego sklepu ARKET w Polsce i nie możemy się doczekać spotkania twarzą w twarz z naszymi polskimi klientami – poinformowała Pernilla Wohlfahrt, Dyrektor Zarządzająca ARKET za pośrednictwem strony internetowej grupy H&M.
Pierwszy sklep ma zostać otwarty w Warszawie jeszcze w tym roku.
Filozofia projektowania ARKET jest zakorzeniona w nordyckim ruchu modernistycznym XX wieku, który miał na celu połączenie świata sztuki, rzemiosła i funkcjonalnej formy w celu produkcji niedrogich i dostępnych przedmiotów. Wszystkie produkty są zaprojektowane tak, aby były używane i kochane przez długi czas, pozostawiając lżejszy ślad i budując styl poza sezonami.
ARKET to marka należąca do koncernu H&M, jednego z największych sprzedawców odzieży na świecie, która powstała w 2017 roku. Ubrania tego brandu można kupować przede wszystkim przez internet oraz w 30 sklepach stacjonarnych w 16 krajach Europy oraz w Chinach.