PKO BP zapowiada prace serwisowe
Klienci banku PKO BP muszą się uzbroić w cierpliwość. W związku z wdrażanymi zmianami w systemach informatycznych utracą dostęp do części usług.
- Zmieniamy się dla naszych klientów i udoskonalamy nasze systemy. Na czas niezbędnych prac technicznych ograniczony będzie dostęp do niektórych usług, w szczególności bankowości internetowej i mobilnej. W tym czasie karty w bankomatach i transakcje kartami płatniczymi w ramach ustalonych przez klientów limitów – zarówno płatności w sklepach, jak i wypłaty z bankomatów – będą obsługiwane na bieżąco - informuje bank PKO BP.
Niedostępne będą jednak niektóre funkcje w serwisie iPKO i iPKO Biznes, a także w aplikacji IKO i iPKO biznes mobile oraz serwisie telefonicznym, takie jak:
- obsługa kart, w tym zmiana limitów, spłata zadłużenia, informacje o kartach, blokada czasowa, historia operacji
- aktywacja usługi PKO Płacę później
- otwieranie nowych kont
- wnioski o karty, pożyczki i kredyty
- przelewy z karty kredytowej – również w ramach usługi Płacę z iPKO
- otwarta bankowość.
Co więcej, nie będą działać płatności BLIKIEM z kartą kredytową jako źródłem płatności. Jednakże działać będą pozostałe płatności BLIK. Dodatkowo mogą wystąpić utrudnienia przy płatności kartą w internecie oraz korzystaniu z serwisu i aplikacji PKO Junior.
Zmiana limitów płatności w PKO BP
Bank PKO BP zachęca także klientów, by w razie potrzeby zmienili limity płatności kart.
- Klienci, którzy planują większe zakupy w weekend i zamierzają skorzystać z płatności kartą warto, aby wcześniej sprawdzili swój limit transakcji dziennych, a jeśli jest taka konieczność zwiększyli go w serwisie internetowym lub aplikacji mobilnej przed rozpoczęciem planowanych przez bank prac. Warto również zaplanować wcześniej ważniejsze operacje płatnicze - zapowiadają przedstawiciele banku.
Ile potrwają utrudnienia w PKO BP?
Utrudnienia zaczną się o godzinie 23:00 w piątek (19 maja) i potrwają do poniedziałku (22 maja) do godziny 07:00. Jak zapewnia bank, prace serwisowe mogą skończyć się wcześniej.
W razie pytań klienci powinni kontaktować się z infolinią banku pod numerem 800 302 302. W celu zastrzeżenia karty także należy dzwonić pod wskazany numer.