UPC przestanie istnieć? Tak - przynajmniej pod swoją aktualną nazwą - informuje powołując się na nieoficjalne informacje portal wirtualnemedia.pl. Według dziennikarzy portalu, już niedługo UPC będzie znane jako Play. Obie firmy mają tego samego właściciela – P4. Miał on uznać, że lepsze będzie połączenie obu marek.
Polecany artykuł:
Jak podaje portal, zmiana nie będzie nagła. Zostanie wprowadzona stopniowo. Właściciele chcą pozwolić klientom na przyzwyczajenie się do nowej rzeczywistości. Według businessinsider.com.pl, pierwszym etapem ma być kampania "UPC przeszło do Play". Na decyzję wpływ miały mieć potencjalne oszczędności, jakie widzą w tym ruchu władze spółki.
Polecany artykuł:
Za zmianą mają też przemawiać statystyki podawane przez wirtualnemedia.pl. Na koniec 2022 r. Play miał prawie 12,8 mln klientów. Sama marka jest dużo popularniejsza w Polsce niż UPC. Ta docierała głównie do mieszkańców większych miast. Pod koniec 2021 r. operator ten miał 1,57 mln klientów, czyli znacznie mniej niż Play w zeszłym roku.
Jak do sprawy odnosi się sama spółka?
- Rozwijamy nasze usługi zarówno pod marką Play, jak i UPC. Co do zasady, decyzje biznesowe komunikujemy oficjalnymi kanałami spółki - informuje nas dział PR P4 Sp. z o.o.