Malezyjska sieć wkracza do Polski

i

Autor: pixabay,mrdiy.com/print screen

Zakupy

Malezyjska sieć wkracza do Polski. W Łódzkiem powstanie wielkie centrum logistyczne

2024-10-17 12:35

Do Polski wchodzi malezyjska sieć sklepów Mr. D.I.Y. Już wkrótce powstaną trzy pierwsze sklepy nowej sieci. Dodatkowo w Łódzkiem stanie wielkie centrum logistyczne na całą Europę Środowo-Wschodnią.

Malezyjska sieć wchodzi do Polski. Zadebiutuje w Łódzkiem

Na polskim rynku zadebiutuje nowa sieć sklepów. Malezyjski gigant zapowiedział otwarcie nowych sklepów jeszcze w tym roku. Pierwsze placówki zostaną otwarte w Piotrkowie Trybunalskim, a także w Krakowie i Zabrzu. Firma chce do lutego przyszłego roku chce mieć w Polsce 10 lokalizacji.

W województwie łódzkim pojawi się nie tylko jeden z pierwszych sklepów, ale także wielkie centrum logistyczne na Europę Środkowo-Wschodnią. Jak przekazują branżowe media, malezyjska sieć ulokuje je w parku logistycznym Hillwood Zgierz I.

- Lokalizacja tego parku jest idealnie dopasowana do naszych potrzeb operacyjnych, umożliwiając nam szybki i sprawny transport naszych przystępnych cenowo towarów na terenie całego kraju – przekazała portalowi dlahandlu.pl, rzeczniczka prasowa Mr. D.I.Y.

Co sprzedaje Mr. DIY? Rośnie konkurencja dla Pepco i Action

Sieć Mr. DIY powstała w 2005 roku i szybko opanowała rynek w Malezji, a następnie rozpoczęła swoją ekspansję. Obecnie działa w także w Tajlandii, Indonezji, Singapurze, Kambodży, Indiach, Wietnamie, Bangladeszu, Brunei, na Filipinach, a także w Turcji i Hiszpanii. Wkrótce do tej listy dołączy Polska.

Dzisiaj MR.DIY to jeden z największych na świecie detalistów w branży artykułów gospodarstwa domowego. Sieć sprzedaje 18 tys. produktów z takich kategorii jak: majsterkowanie, wyposażenie domu, artykuły elektryczne, artykuły biurowe i sportowe oraz zabawki, akcesoria samochodowe, biżuteria i kosmetyki.

Średnia powierzchnia większości sklepów to 900 mkw. Jak podaje malezyjska sieć na swojej stronie internetowej, we wszystkich swoich lokalizacjach obsługuje rocznie ponad 188 milionów klientów. Mr. D.I.Y podkreśla, że chce być największym na świecie sprzedawcą detalicznym w branży wyposażenia domu.

10 supermarketów, które zniknęły z Polski. Pamiętasz je?

Zakupy w sieci vs sklepy stacjonarne - Przemysław Dwojak - Co nas czeka#14