H&M zamyka internetowy outlet
Marka Afound znika z portfolio Grupy H&M. Internetowy outlet modowy powstał w 2018 roku i oferował klientom ubrania, kosmetyki oraz produkty do aranżacji wnętrz w obniżonych cenach. Klienci mogli kupować produkty z poprzednich oraz aktualnych kolekcji wszystkich marek należących do szwedzkiego koncernu, czyli H&M, Weekday, Monki, H&M HOME, COS, & Other Stories i ARKET, a także innych marek modowych i lifestylowych. Afound został założony w Szwecji, a w ciągu 6 lat firma uruchomiła także sklepy w Holandii, Niemczech, Austrii, Danii, Norwegii i Finlandii. W sierpniu zapadła decyzja o likwidacji wszystkich 7 sklepów.
- Grupa H&M stale weryfikuje inicjatywy, projekty i plany marek, dostosowując priorytety w celu zapewnienia rentowności i długoterminowej odporności. Oceniając obecną pozycję Afound, nie widzimy wystarczającego popytu, częściowo dlatego, że marki coraz częściej wybierają własne kanały sprzedaży, aby jeszcze bardziej wzmocnić relacje z klientami. Doprowadziło to do trudnej, ale koniecznej decyzji o zaprzestaniu działalności Afound – podaje H&M Group w komunikacie.
Koncern podał datę likwidacji sklepów
Wszystkie outlety modowe znikną jeszcze w tym roku.
- Afound zostanie zamknięty późną jesienią tego roku, bieżące operacje zostaną wycofane w nadchodzących miesiącach, a zespół będzie wspierany w kontynuowaniu kariery w ramach grupy lub poza nią – dodaje koncern. - Afound i jego zespół otworzyli nowe możliwości dla Grupy H&M, odnawiając ofertę off-price w sposób, który służył zarówno klientom, jak i markom od samego początku w 2018 roku, a cenne spostrzeżenia i wnioski wygenerowane podczas tej podróży zostaną zebrane i wykorzystane w przyszłości.
Marki modowe, które zniknęły z mapy Polski