Podczas przełożonej na jesień edycji Łódź Design Festival organizatorzy spróbują przekonać publiczność, że nadszedł czas, by przestać produkować więcej i szybciej, a zacząć lepiej i staranniej. Hybrydowe wydarzenie przeniesie się do Internetu i wyjątkowych lokalizacji na terenie Łodzi.
Decydując o przeniesieniu terminu nadchodzącej edycji, organizatorzy postanowili, że tegoroczny festiwal musi być inny. Nie odwołując wydarzenia, podjęli decyzję o dostosowaniu się do nowych oczekiwań odbiorców oraz o sprostaniu wyzwaniom związanym z ich bezpieczeństwem. ŁDF staje się wydarzeniem hybrydowym. Realne połączy z wirtualnym, artystyczne z konsumpcyjnym, prezentację nowych produktów z eksperymentem i tworzeniem prototypów, a promocję najlepszych polskich wdrożeń z krytyczną analizą funkcjonujących rozwiązań.
W specjalnie zaaranżowanych kontenerach, rozmieszczonych w ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych, zostaną pokazane najważniejsze ekspozycje tej edycji. Na publiczność czekają debaty, spotkania, oprowadzania kuratorskie, pokazy filmowe, spacery z przewodnikiem, warsztaty dla dzieci i dorosłych, ARCHIBLOK, 10 lat plebiscytu must have oraz finał konkursu make me! - bezpłatne wydarzenia w przestrzeni miejskiej i na lodzdesign.com