Malezyjska sieć sklepów debiutuje w Łódzkiem
MR.DIY dotarł do Piotrkowa Trybunalskiego. Usytuowany na 1. piętrze centrum handlowo-rozrywkowego Focus Mall sklep malezyjskiej sieci zajmuje powierzchnię ponad 654 metrów kwadratowych. Klienci mogą tam znaleźć ponad 5 tys. produktów z 10 kategorii – od artykułów gospodarstwa domowego, poprzez narzędzia do majsterkowania i akcesoria samochodowe, po produkty dla zwierząt, artykuły dekoracyjne, akcesoria papiernicze i zabawki. Choć sklep MR.DIY w piotrkowskim Focus Mall już działa, to oficjalne otwarcie zaplanowano na sobotę, 11 stycznia.
- Uroczyste otwarcie sklepu MR.DIY będzie dniem pełnym atrakcji dla całych rodzin. Program wydarzenia obejmuje między innymi spotkanie z popularnym influencerem, konkursy i zabawy z nagrodami - do wygrania będzie na przykład iPhone 16, a także energetyczne pokazy tańca w choreografii Michała MajKela Kalcowskiego – finalisty IX edycji programu „You Can Dance – Po prostu tańcz!” oraz kreatywne warsztaty majsterkowania i przekąski dla każdego – przekazuje nam Iwona Buchcic, marketing manager w MR.DIY. - Dodatkowo, w dniu wielkiego otwarcia, pierwsi klienci sklepu MR.DIY będą mogli wziąć udział w specjalnej akcji promocyjnej: za zrobienie zakupów za minimum 40 złotych będą mogli odebrać za darmo parasolkę lub torbę na kółkach.
Początek oficjalnego otwarcia nowej sieci sklepów zaplanowano na godzinę 9:00. Dyskont w piotrkowskim Focus Mall będzie standardowo otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 21:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 21:00.
Szczegółowy harmonogram oficjalnego otwarcia (11 stycznia):
9:00 - Wielkie otwarcie i oficjalne przecięcie wstęgi
10:00 - Gość specjalny
10:30 - Warsztaty kreatywne z „Zaradnymi”
11:00- Show taneczne w choreografii Michała „MajKela” Kalcowskiego
11:30 - Zakręć karuzelą wiedzy
11:45 - Konkursy z nagrodami
12:00 - Show taneczne w choreografii Michała „MajKela” Kalcowskiego
12:15 - Strefa plastyczna dla najmłodszych
12:30 - Zakręć karuzelą wiedzy
12:45 - Konkursy z nagrodami
13:00 - Show taneczne w choreografii Michała „MajKela” Kalcowskiego
14:00 - Zakręć karuzelą wiedzy
14:30 - Konkursy z nagrodami
15:00 - Finał konkursu „Tajemnicza Torba – zgadnij cenę!”
15:30 - Zakręć karuzelą wiedzy
15:45 - Konkursy z nagrodami
16:30 - Zakręć karuzelą wiedzy
16:45 - Konkursy z nagrodami
18:00 - Zakończenie
MR.DIY podbija Polskę. Rośnie konkurencja dla Pepco i Action
Sieć MR.DIY powstała w 2005 roku i szybko opanowała rynek w Malezji, a następnie rozpoczęła swoją ekspansję. Obecnie działa także w Tajlandii, Indonezji, Singapurze, Kambodży, Indiach, Wietnamie, Bangladeszu, Brunei, na Filipinach, w Turcji, Hiszpanii, a od niedawna do tej listy dołączyła Polska.
Dzisiaj MR.DIY to jeden z największych na świecie detalistów w branży artykułów gospodarstwa domowego. Sieć sprzedaje 18 tys. produktów z takich kategorii jak: majsterkowanie, wyposażenie domu, artykuły elektryczne, artykuły biurowe i sportowe oraz zabawki, akcesoria samochodowe, biżuteria i kosmetyki.
Średnia powierzchnia większości sklepów to 900 mkw. Jak podaje malezyjska sieć na swojej stronie internetowej, we wszystkich swoich lokalizacjach obsługuje rocznie ponad 188 milionów klientów. MR.DIY podkreśla, że chce być największym na świecie sprzedawcą detalicznym w branży wyposażenia domu.
***
Zobacz też: 10 supermarketów, które zniknęły z Polski. Pamiętasz je?